Wednesday, July 31, 2013

Singuratati profunde

Armoniile din trecut ne mai incinta viata de acum..Am trait printre reperele altor vieti, un timp..Am vazut ce si-au imaginat generatiile ce ne-au fost, inainte..Am gindit, am trait vietile lor, si le-am facut parte din vietile noastre..Si am inteles ce ne-a fost comun, si ce ne-a separat..
Uneori nu ma inteleg..Ma simt ca un dusman al ce sint..Simt ca nu mai vreau sa fiu, si sa accept..Si ca vreau sa fug de tot, si sa ma transform in cu totul altceva..Orice..Sa fug intr-un trecut in care mi-a fost mai bine.. In orice alte lumi care ma inteleg, cumva..
Lumea de acum e atit de agresiva si de seaca..Stiu ca niciodata nu m-as fi adaptat, la ce imi era imprejur.. Pentru ca asa am fost construit..Sint idealist, si mi-am asumat tot..Nu mi-am facut iluzii, pentru ca nu as fi avut cum..Am constientizat ca sint la ani lumina de constiintele celorlalti..De tot..
Bun, stiu ca si ceilalti se separa de lume..Toti sintem singuri, si ne traim singuratatile asa cum smtim..Dar unii, parca, au o altfel de singuratate..Mai profunda..Si mai autentica..

2 comments:

  1. Cuvintele astea parca au fost scrise de mine... sau de o alta reprezentare a mea... Cu un singur lucru nu sunt de acord... cu trecutul... eu m-as intoarce acolo doar pentru a o lua de la capat si pentru a face alte alegeri... Desigur, vorbesc de alegerile fundamentale, cele care ne hotarasc destinul... Apropo, crezi in destin?

    ReplyDelete
  2. Si eu m-as intoarce in trecut, daca ar fi posibil..Mi-as schimba studiile, adica in loc de inginerie mecanica as face computere, clar..Daca as fi stiut ca vine porcaria asta de criza economica, si ca inginerii mecanici vor fi un fel de a 5a roata, nu ma chinuiam sa invat..In fine, e o mizerie generala peste tot, azi prospera cei imorali, iar restul supravietuiesc cum pot..
    Mai, destinul asta e ceva ambiguu, poate fi privit diferit..Eu il separ de divinitate, desi pare ca e condus de undeva de sus, pentru ca pare ca are o logica..Destinul e un drum intimplat, sau care se va intimpla, si la care contribuie atit propria persoana, cit si ceilalti, norocul, hazardul, mediul, societatea, etc etc..Nu stiu, e mult, destinul e traiectoria fiintei noastre printre traiectoriile celorlalti..Cel putin asa il vad eu, acuma..Poate mai tirziu imi voi schimba parerea, nu stiu..

    ReplyDelete