Wednesday, July 3, 2013

Zborul atingerilor

Era o vara..O zi plina de culori..O zi..Intr-o vara..O zi, care era calda, si linistita..Cu un imprejur..La fel..Identic..Un cerc de forme topite de caldura..Ca un timp, in care, mai vedeam lumile dimprejur..
Tu erai de aici..Eu am venit de altundeva..A fost o intimplare, sa ne intilnim..Un joc al hazardului..Al geometriilor fiintelor..O coincidentza..Sa avem aceleasi unghiuri de vedere..Sa ne raportam la aceleasi entitati..Sa fim la fel de incompatibili cu ceilalti..La fel de social-disfunctionali..Identic diferiti..Altfeli..
Am trecut prin lume, fiecare, in felul lui..Stiu..Si ne-am plimbat tristetile pe alte strazi..Si am fost atit de neajutorati, fiecare..
Cred ca nu am uitat sa mai zburam..Si asta ne-a tinut in viata..Acum mai avem, cred, inca, pe retina, lumea vazuta de deasupra..
Just a touch of yours..And I fly..As if the fear was gone..And, as if I was less unknown..For you..The one from elsewhere..

No comments:

Post a Comment