Saturday, July 27, 2013

Destine construite

Fiecare isi are propria lui istorie, experientele lui, mediul in care s-a format, sentimentele, valorile, visurile.. Isi are eurile elaborate..
M-am nascut, si am trait la Dunare..In orasul cu tei, si cu o faleza fabuloasa..Cu strazi destul de inguste, si rasucite..Cu cladiri vechi, si locuri cu o istorie nelamurita, si care inca imi mai anima nelinistile mele de dintotdeuna..Cu oameni treceri..Cu pasi ramasi vii, pe trotuarele timpului..Orasul cu fetze mirate..Ca ale unor copii ce nu inteleg intimplarile istoriei..
Am trait acolo, un timp..Dar constiinta mea s-a plimbat mult..Am vazut, si am cautat sa inteleg si alti oameni, si alte locuri..Locuri care m-au schimbat foarte mult..
Cred ca educatia te schimba, si te face sa treci peste ce vezi imprejur..Iti inalta spiritul, si te face universal.. Te plimba prin toate lumile posibile, si te invata sa zbori pe deasupra..
Educatia e reperul constiintelor..E fundatia pe care te sprijini, cind incepi sa intelegi lumea, cu toate componentele ei..Si e viata ta profunda..Si contururile clare din visuri, pe care le folosesti ca sa-ti construiesti destinul..Educatia ta esti tu, cel care ai fost, si vei fi..

No comments:

Post a Comment