Saturday, July 27, 2013

Acelasi identic

Cum vezi tu lumea? Ce repere ai inca stabile, si ce te face sa mergi inainte? Ce exista, si cum te existi printre atitia ceilalti?
Cred ca am pus intrebarile astea de mii de ori..Adica mi le-am pus mie, si le-am ascuns, apoi le-am scos iar, din cutie..
Ce traim e o retraire..Altfel..Sintem originali cind schimbam doar felul de a pune problemele..Pentru ca, in rest, toate sint la fel..Identice..
Ritmurile de acum sint mai rapide..Si punctele de vedere diferite..Dar, in esenta, nimic nu e altfel decit a fost acuma citeva mii de ani..Deloc..Deloc-deloc-deloc-deloc-deloc..De tot..
Cind ma trezesc vad aceiasi pereti..Si acelasi peisaj la fereastra..Si mai stiu ca aceiasi oameni vor reactiona la fel, si vor da aceleasi raspunsuri, la aceleasi intrebari..

No comments:

Post a Comment