Wednesday, July 17, 2013

Eul dintre euri

Am trecut prin trecuturi..Prin lumi de trecuturi..Am trecut prin galaxii de existente de toate culorile.. Am trait, am gindit, si am mers inainte..Am vazut euri de toate culorile, asezate in spirale, si care se rotesc..Euri identice cu alte euri..
Armoniile au venit de peste tot, si ne-au lasat liberi..Am visat in continuare..Am privit, ne-am lasat priviti, continuind sa credem in propriile determinari..
Iti amintesti locurile si entitatile care ne construiau amintirile? Spatii curbe si unghiurile dintre clipe? Iti mai amintesti cind iti spuneam, ca, printre atitea picaturi cazute din cer, imi plac armoniile lui Chopin? Cele care ne faceau sa ne simtim atit de impreuna?
Si cind, amindoi, ne aminteam cum era, singuratatea, si ploaia? Cind visam la ceva ce stiam ca ni s-ar potrivi, si acum, si dincolo, doar? Iti mai amintesti?
Cred ca am ramas la fel..Printre toate ploile vietii..Ca si tine..Si lumile celorlalti au ramas la fel..Ploile au venit si s-au dus..Nu ne-au atins privirile..Am ramas..Aici..Cu eurile noastre..

No comments:

Post a Comment