Wednesday, July 3, 2013

Armonii de amintiri

Mai vreau sa ma plimb pe aleile timpului..Prin locurile amintirilor..Acolo unde imi sint atit de clare lumile trecuturilor..Lumile uitate, ale fiintelor mele, de atunci..
Acuma toate sint altfel..Acuma ceilalti sint transformati..Si atit de diferiti de cei de atunci, de cei din amintiri..
Locurile ma mai cunosc..Asa cum si eu le mai stiu..Cum le-am stiut..
Noi sintem altii..Ne-am plimbat cu lejeritate prin timp, si ne-am intors tot acolo, printre acele amintiri.. Ramase atit de identice cu sine, dupa atita vreme..
Stiu..Ar fi mai bine sa ma comport ca un adult, care intelege altfel..Aha..Teoretic..
Cind zbori ai un sentiment ciudat..Pentru ca asa se intimpla..Simti ca esti desupra oricarui spatiu..Si ca fugi de atitea trecuturi care te-au facut sa te simti atit de mic, fata de ceilalti..Ca si cind ti-ai depasit conditia ta cea microscopica..M-am gindit la zbor, pentru ca am simtit de atitea ori ca pot sa zbor, si ca pot sa suport toate conditiile alea stricte, cind plutesti, prin aer, cu viteze supersonice..Si cind iti eliberezi mintea, ca sa poti fi atit de rapid in atitea reactii necesare, atunci..
Azi, parca, mai uit cine sint..Ori aici, ori acolo..Parca pot sa ma plimb prin timp..Printre atitea amintiri, agatzate de atitea lumi fericite dintr-un trecut luminos..Parca..Vad toate, imprejur, in atitea mii de feluri..Din atitea unghiuri, care nu am stiut ca exista..In atitea culori, si atitea transparente..
Ma simt mai usor..Simt ca toate imi sint apropiate..Toate mi se arata atit de clar..Ma privesc candid, si ma indeamna sa le fiu aproape..Ma simt ca si cind toate iubirile lumii ma saruta pe obraz, si ma mingiie pe cap..Ma simt ca atunci cind aveam 15 ani, si lumea toata mi se parea atit de prietenoasa..
Clipele mai danseaza pe ritmul verii..Si mai cinta ritmuri uitate, de atita timp..De cind era o alta vara..

No comments:

Post a Comment