Friday, July 19, 2013

Eliberari

Imprejur mai sint ochi..Si fete care ne privesc, tacute..Fiinte nestiute care ni se invirt imprejur, care ne cerceteaza reactiile..Fara sa stie ca sintem, acum, doar euri nespuse..
Ne-am inconjurat de atitea ginduri, cu care ne-am nestiut atitea armonii..Ne-am lasat purtati inainte de gindurile nespuse..Ne-am vazut, ne vazindu-ne..Ne-am trait nestiuturile, la fel..Am fost atit de impreuna, printre atitea neschimbari..Construind ceva ce ne-a depasit asteptarile..
Visurile noastre au fost imprejur..Tot timpul..Am trait crezind ca ce vom realiza va depasi ce am fi putut concepe..Ca intr-un firesc ce si-a depasit anticipatiile..Simplu..
Am trait vremuri..Am fost autentici..Am continuat sa fim autentici..Am continuat sa dansam pe ritmurile acelor timpuri..Si am vazut cum este sa iti depasesti conditia..Si sa te eliberezi de toate trecuturile..Ca si cind nu ar fi existat niciodata..Asa..Firesc..Fara remuscari..Fara regrete..Continuind..Cumva..

No comments:

Post a Comment