Sunday, July 14, 2013

Optimism%

Traim intr-o lume amestecata..O lume cu de toate, ca saorma din saormeria saormeroasa si saormerizata.. Numa ca, spre deosebire de saorma, in lume, elementele se angreneaza unul pe altul, intr-un mecanism u-ri-as..Colosal..Adica mare, da mare, nene, nu asa..De aia cica-cind apreciezi ceva esti subiectiv, pentru ca nu poti sa vezi tot universul dimprejur cum afecteaza, sau e afectat cind..Sau cind..Ca, na, de multe ori cind apreciem, analizam, etc, uitam o gramada de chestii sa le luam in calcul..Cum ar fi, sa zicem, forta de atractie a Lunii..Sau a gaurilor negre din Andromeda..Asa ca, na..Sintem limitati in perceptii..
Bun, am zis astea cu lumea amestec de lumi, de lumi, etc, pentru ca, noi, ca fiinte, ne stabilim optimismul, sau pesimismul functie de multe chestii; de noi insine, de ceilalti, de intimplare, de gaurile negre din Andromeda, etc..Si, cum e de asteptat, rezultatul calculului iese cu virgula..Adica nu putem fi 100% optimisti sau 100% pesimisti, pentru ca in natura nu exista entitati pure, filosofic vorbind (ha)..Adica avem ceva optimism, ceva pesimism, amestecat..
Ne dam hutza, pendulam, nu raminem agatati de pozitii, de cantitati, de etc..In stil pur ciocoflenderian 100%.. Desi, parca nu exista 100% in natura, decit daca..In fine..Atunci ceva%..

1 comment:

  1. M-ai ametit de tot... :) N-am auzit de termenul asta... "ciocoflenderian"... cred ca daca ma ridic de la calculator nici nu stiu sa-l mai pronunt... :) aaa, ba da... mi-am amintit... este dintro sceneta cu Florin Piersic... cred...

    Da... se intampla asa pentru ca lumea in care traim este o lume imperfecta... iar noi oamenii o compunem cu imperfectiunile noastre... M-am intrebat mereu cum ar fi o lume perfecta... probabil ca plictisitoare... dar daca noi am fi perfecti, ma gandesc ca sentimentul si starea de plictiseala n-ar exista...

    ReplyDelete