Wednesday, July 31, 2013

Tacerile trecuturilor

Un apus, un rasarit, intimplari, trairi, evenimente, s-au construit de atitea mii de ani intr-un echilibru..S-au elaborat reciproc, respectind legile uriasului Univers..S-au respectat tacut, si s-au succedat in siruri continue..Apoi, cind o alta entitate noua aparea intre ele, primea, cu aceeasi eleganta un loc propriu, si era lasata sa continuie sirul..Ritmurile intrau incet printre armoniile succesiunilor..Cind mai calme, cind mai elaborate si rapide, cind accelerind, cind incetinind viteza miscarilor..Firul transformarilor era atit de firesc pe cit de neintrerupt..O combinatie de segmente si de curbe nedeterminate, intr-un spatiu al tuturor posibilitatilor..Ca un fir nestiut ce  se rasucea singur, se apropia, sau departa de axele sistemului universal de referinta..Ca o planta cu o grosime infinit mica, ce a crescut sprijinindu-se de reperele existentei..
Destinul nostru a fost o ramura din firele transformarilor universale..Am fost parte din ce a existat vreodata pe planeta noastra mica..Si inca mai sintem..
De multe ori credem ca ne traim visurile independent de ceilalti..Ca existam ca un spirit ce si-a depasit originile..Si ca mergem inainte intr-o singuratate infinita..Si e firesc sa ne imaginam asa..Cit ne traim libertatile eurilor..Desi, vezi, uneori, gindurile si sentimentele noastre cele mai profunde ne sint legate de celelalte euri.. Pe care le-am cunoscut, care ne-au fost alaturi, si pe a caror consistenta ne-am sprijinit, cind am avut nevoie de stabilitate..Am decolat intotdeauna stiind ca avem o siguranta a zborului..Si am zburat cu un copilot ce ne-a venit din lumile sigure, si adevarate..Si, in care, am avut, orice ar fi fost, incredere..Ca in noi insine..

No comments:

Post a Comment