Thursday, July 18, 2013

Eurile eliberate

Am in fata o coala alba, pe care trebuie sa scriu ginduri, sau simtiri..O foaie electronica in care sa spun ce simt, sau ce gindesc..Un loc al firii mele, unde sa adun sentimente pe care le simt, sau pe care, cindva, le voi avea..Sau, cine stie..
Sint un om..Cu bune, cu rele, cu tot ce sint..Cu tot ce am simtit, sau ce cred ca ma va face sa simt..Un om..Ca si tine, ca toti ceilalti..Nu am nimic special, si nimic sa ma defineasca ca fiind altfel..Sint eu, cu trairile mele, cu gindurile mele nestiute, cu tot ce mi-a fost imprejur..
Sint singur..Am trait asa, am simtit asa, si asa mi s-a intimplat..Dar mi-am pastrat eurile neschimbate..Intr-un fel, pentru ca asa am simtit..
Stii, lumea te obliga sa fii ce nu esti, de cele mai multe ori..Si te amesteca cu tot felul de situatii..Te obliga sa simulezi ipocrit, in tot felul de imprejurari, un alt eu, in care nu te regasesti..Si te pune sa joci roluri absurde.. Cumva..
Eu sint mai visator, si mai detasat de lumea asta..Pentru ca am trait atitea constringeri care nu mi s-au potrivit.. Si, din care am incercat sa evadez..Cum am putut..Fugind, si incercind sa caut ceva ce mi s-a potrivit..Ca si tine..

No comments:

Post a Comment