Sunday, July 7, 2013

Perfect identici

Ploaia asta  cinta pe ritmurile ei..Parca s-a inspirat din prietenul Chopin..Merge inainte, si ne plimba printre starile fiintelor ei..Urca, si coboara notele cu firescul unui artist, care, de sus, dirijeaza o orchestra cosmica.. Se joaca cu noi, de parca sintem spectatori atenti, si prietenosi..Hm..Ar trebui sa fim la fel de stapini pe noi.. Cit sa putem privi detasat ritmurile..Si sa ne continuam gindurile..Si sa fim la fel de noi-insine, asa ca in viata reala..Pentru ca, pina la urma, doar noi raminem stabili..Iar ploaia e doar trecatoare..Desi, cumva..
Ne face bine sa ne mai transformam..Sa ne mai plimbam prin alte locuri..Sa cunoastem oameni..Sa vedem cum sint, cum simt, si cum gindesc ei..Sa ne imprietenim, si sa ne povestim vietile..Sa-i simtim..Sa-i atingem, sa le simtim contururile fiintei, si ale lumilor care i-au determinat..Sa ne privim in oglinzile convexe ale ochilor proprii..Ne face bine sa trimitem raze de priviri..Si sa primim raze din privirile lor calde..
Stiu..Am trait..Ne-am schimbat..Am trimis visuri spre lumi, si am primit raspunsuri..Fisii de visuri..Din lumile lor, la fel de paralele, ca si ale noastre..Am sperat la fel..Am fost identici, prin tot ce am facut, vreodata..
Apoi s-a asezat intre noi, linistea..Cu ritmurile ei..Inspirate tot de cele ale d-lui Chopin..Sau ale d-lui Beethoven..Tot ce stiu e ca a fost o liniste inalta, si atit de bine construita..Ca un zbor pe deasupra, planat, peste toate fiintele..Ca ceva ce nu am stiut..Linistea profunda..Linistea spatiului, si a timpului, de dinaintea conceptiei vietii..Linistea construirii adevarului etern..Linistea fiintei ce avea sa devina..
Am retrait devenirea, incet..Ne-am nascut din nou, si am facut primii pasi..Am invatat sa ne reconstruim fiintele, si sa mergem inainte..1, 2..Priviri, senzatii, primele ginduri..Sintem altfel..Traim altfel..Pentru ca imprejur e altfel..Invatam sa supravietuim..Alti pasi..Ne inconjoara unele asteptari..1,2..Doar pasii nostri ii putem vedea..Imprejur e acelasi desert..Din care, poate, cindva, vom scapa..1,2..Fiintele mai vin, si se mai duc..Sintem singuri, ca si ei..totul e la fel..Un pas, doi pasi..Eu, tu, ei..

No comments:

Post a Comment