Thursday, July 4, 2013

Locuri, si amintiri

Am descoperit azi, Google Street View Instant..Adica siteul dlui G care iti arata panorame, de oriunde, din orice orase..Si, bineinteles, am profitat ca sa ma plimb, iar, printre amintiri..Am fost peste tot, si am vazut strazile de altadata, ale orasului..Ce arome..Am vazut locurile pe care le stiam, si care mi-au adus inca alte, si alte amintiri..Este incredibil..M-am vazut, parca, calatorind prin timp si observindu-ma cum eram atunci, cum gindeam, cum simteam..Si toate datorita locurilor..Probabil ca au ele ceva magic..Sau poate am eu mai multe nostalgii-melancolii..
Azi mi-au venit multe amintiri, deodata, in cantitati uriase..Si cred ca am inteles mai bine cine sint..Sau poate mi se pare asta..

2 comments:

  1. Cred ca oriunde am alege sa traim, locul nasterii ramane incarcat de amprenta noastra spirituala si cand si cand ni se face dor de noi cei ce am fost candva acolo... Nu cred ca cineva se poate rupe total de locul nasterii... in fond nu cred ca ne nastem pur intamplator intr-un anume loc, asa cum de altfel, nimic nu este intamplator.... cred ca o parte din noi ramane acolo unde ne-am nascut si uneori simtim nevoia intregirii fiintei prin spirit... asa cred ca se poate defini dorul de ceva anume.... cand simti ca te topesti de dor dupa ceva sau cineva atunci este limpede ca ceva din tine se regaseste in acele locuri sau oameni.

    ReplyDelete
  2. Sintem fiinte slabe, si ne trebuie protectie..Si cum nu gasim protectie in ceilalti cautam in noi..Iar in noi sint amintirile unor fericiri pe care le-am trait mai demult, cind eram atit de mici si naivi..Si, cel putin azi, amintirile sint cam si singurii prieteni, pentru ca imprejur e doar forma fara fond, in oameni..
    Uneori e advarat ca riscam sa ne atasam atit de mult de amintiri, ca viata asta ni se pare foarte greu de suportat, in unele momente..Dar ne asumam asta, si mai coborim, de nevoie, si in realitate..

    ReplyDelete