Sunday, July 7, 2013

Trairi nestiute

Natura ne-a construit asa..Fiinte..Cu 2 miini, 2 picioare, corp, git, cap..Cu trairi, ginduri, sentimente..Fiinte independente, care sa-si duca viata proprie inainte..Ne nastem mici, neajutorati, dependenti, si invatam ce e lumea..Ne uitam imprejur, si ne educam, traind exepriente..
Avem un sex, propriu..Fiecare..Sint barbat, am un corp, vad lumea asa cum mi-a fost aratata..Si mi se sugereaza sa ma atasez de o femeie..O femeie om pe care o descopar, din mers..Ea e mai fina, nu are par pe corp, e placuta, cu mult mai sensibila, mai draguta, si mai doritoare sa fie mama, si sa creasca o alta fiinta, mica..Ea se impodobeste cu lucruri frumoase, se inconjoara cu un univers compus din flori, culori, trairi autentice, si iubiri profunde..Ea e un om altfel..Care ma uimeste, la inceput..La care ma uit, cu atentie, si care ma face sa simt altfel..
Femeia e ceva incredibil..E un fenomen, o aventura, o explorare extraordinara..E un univers de lumi uluitor.. E om, e alternativa, e un profund al unor vieti pe care nu le-ai trait niciodata..O, da..Este ceva pe care mintea ta de barbat nu l-a trait..
Eu, recunosc, sint mai explorator, si mai liber, in felul meu..Ma scufund in trairi, si imi plac descoperirile..Merg pe multe drumuri nestiute..Dar, ca fiind impreuna cu femeia, nu am gasit egal..E o revelatie..Uriasa..Eu, si ea..2 universuri atit de diferite, si de compatibile, in acelasi timp..Doi oameni cu firi diferite, cu intelegeri diametral opuse asupra vietii, sa se alature, si sa traiasca impreuna..Doua suflete..Care sa se imprieteneasca, dincolo de timp..
Intre un barbat, si o femeie exista si o uniune sexuala..Ca un fel de existenta instinctuala, si profunda..Stiu ca par naiv, dar asta mi se pare fabulos..Sexul e firesc, de cind lumea, pentru cupluri..E normal..Toti invata sa faca sex, experimentind..Mie insa, mi se pare o experienta altfel..Probabil..Mi se pare ceva ce tine de o traire pe care o incerci cind te simti ca vrei sa te depasesti..Cumva..

2 comments:

  1. Oare asa gandesc toti barbatii? Rareori am intalnit o asemenea opinie legata de ceea ce reprezinta femeia pt barbat. Cred ca cei mai multi nu inteleg ca tocmai diferenta dintre universuri ne face compatibili si complementari. Daca am "curata" relatia de orgolii si de o parte si de alta, ne-am apropia de perfectiune. Cu toate astea intre cei doi trebuie sa existe ceva special care ii uneste.... nivelul spiritual.... Daca unul este evoluat inspre o intelegere diferita a vietii si a lumii, iar celalalt a ramas pe drum neevoluand in acelas pas, atunci nu mai este nimic de facut...

    ReplyDelete
  2. Asa este, trebuie compatibilitate, ca sa poti comunica unul cu celalalt..Dar fiecare relatie e unica, si perfectibila (ca sa nu zic imperfecta)..Eu, oricum nu m-am inteles mai cu nimeni, si ma gindeam ca-s defect..
    Nu stiu cum gindesc barbatii, fiecare cu dileala lui personala:))

    ReplyDelete