Wednesday, July 3, 2013

Pamflet

Azi e azi..Azi e superiorul lui ieri, si inferiorul lui miine..Azi e un timp pe care il traim cu toate simturile si perceptiile noastre..Azi e o lume, care a evoluat fata de ieri, si care va evolua, mai mult, miine.. Azi e o notiune, cu care sa descriem prezentul..
Noi sintem fiinte..Adica colonii de celule specializate, si organizate intr-un mecanism infinit complex, care e organismul nostru..Noi existam..Traim..Schimbam materie si energie cu mediul..Sintem fiinte care pot simti, si gindi, pentru ca sintem rezultatul atitor miliarde de ani de evolutie darwiniana..Zic darwiniana pentru ca, hai sa fim seriosi, nu mai crede nimeni in povestile alea pentru copii de tip "creationist"..Acum nu mai avem nevoie ca in evul mediu de o fiinta divina..Sau poate avem, pentru suflet..In fine..
Azi, lumea noastra e un amestec ultra-complicat de cunoastere stiintifica, si technica..E ceva rezultat tot din evolutie..Traim intr-o lume contorsionata, cred, si care se transforma tot darwinist..Si, in care, noi, tot darwinist ne adaptam, de nevoie..Stiu ca azi e cu specializare, cunoastere infinita a unor domenii din ce in ce mai restrinse blabla..Dar cred ca, in lumea asta, ceva ar trebui sa fie altfel..Poate orientarea..Dar, e posibil ca si orientarea asta sa apara pe masura progresului..Zic asta pentru ca cei care ne orienteaza, nu mi se par autorizat-competenti..Chiar deloc..Mi se par doar niste amatori, insetati de putere..Punct..Niste arivisti semi-analfabeti..Coate goale mate fripte..Niste jokeri care habar n-au de ei, dar care au invatat sa manipuleze..Decit..Ma rog, asta e perceptia mea, poate ma insel..Insela-m-as..
Asta e un pamflet relativ la clasa alora de ne conduc..Pentru ca mi se par, aia, niste, cum am zis, fripturisti, coate goale mate fripte gen..Nimic de capul lor..Doar o forma fara fond..Ceva..
Cum ziceam, visez sa apara pe piata robot-driveri, care sa conduca singuri autoturismul..Si, la fel, visez sa apara, pe piata, conducatori electronici mai corecti, si mai stabili decit astia umani de acuma..Ca mi s-a acrit de atitia coate goale citi am vazut..Pai na..

No comments:

Post a Comment