Wednesday, July 3, 2013

Greseli si intelegeri

Ar trebui sa corectez ultimele posturi, pentru ca vad unele repetitii de cuvinte, si expresii..Se intimpla, nu stiu, poate pentru ca imi caut uneori cuvintele sa fie cit mai expresive ca sa scot ideile in fatza..Si le scriu, uitind sa verific si forma frazelor..Asta nu cred ca e o mare problema..Parca imi plac mai mult posturile scrise din prima, si necorectate, sint mai naturale, si mai sexy, asa cu greseli..Nu e usor sa scrii, pentru ca faci multa munca de constructie..Si e si mai greu sa scrii concis, si fara sa repeti o idee de n ori, cu alte cuvinte.. Odata Napoleon i-a scris iubitei/nevestei o scrisoare lunga, iar la sfirsit si-a cerut scuze ca a scris asa mult, motivind ca n-a avut timp sa scrie putin:)))
Oricum, greseala e omeneasca..Totul e sa facem, pe cit posibil, greseli cit mai mici..

2 comments:

  1. Nu-i bai... cine vrea sa inteleaga, intelege oricum... mai mult decat atat trebuie apreciata naturaletea si dezinvoltura scrisului si nu constructiile pretios elaborate.... sigur ca si textele scrise ingrijit sunt de apreciat, insa cele ce sunt expresia sufletului necosmetizat parca sunt mai atragatoare si mai omenesti...

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos, esti draguta..Cind, din intimplare, mai recitesc unele posturi, imi vine ori sa le corectez, ori sa le sterg..Daca le-as sterge ar fi pacat de impulsul ala care m-a facut sa scriu, si de imaginile pe care le-am "vazut", si de mica fericire pe care am avut-o cind am retrait tot..Cred ca asta e motivul..Si m-am simtit bine cind am reusit sa termin un text pe care l-am inceput cu un elan cosmic, si la mijlocul caruia am realizat ca mi s-au terminat toate ideile:))
    Asa e, ideea, sau ideile, lumile, sentimentele, gindurile sugerate de unele cuvinte ma motiveaza sa scriu ceva..Uneori incep cu o tema, si dezvolt, si imi dau seama ca tema de la inceput e doar in prima fraza:)), iar eu am aberat fericit prin alte teritorii..

    ReplyDelete