Saturday, July 27, 2013

Clisee temporare

De cind sint pe lumea asta am cunoscut multi oameni, de toate felurile..Si am trecut prin multe intimplari, care mi-au aratat laturi ale fiintei mele, si ale celorlalti..Am fost impreuna si la fericiri, cu multi, si la probleme, cu ffff putini..Am trecut prin netrecute, si am observat..Stii, lumea te paraseste atunci cind ai nevoie de o intelegere, si cind esti complet darimat..Oricine ai fi, si oricite ai fi facut..O fiinta ingenuncheata nu le aduce fericirea daca nu e explicata in modul in care sa le provoace mila, asa cum o inteleg ei..La fel si fericirea, sau extazul..
Sintem diferiti..Sintem intelesi doar de cei putini, care au trecut prin ce trecem, sau am trecut..
Am citit despre oameni care au trecut prin dureri inimaginabile..Si care m-au facut sa ma simt vinovat, pentru ca nu am putut sa-i inteleg..Cu toata compasiunea mea..Si asta m-a facut sa-i iert pe cei care nu m-au putut intelege..Desi asta nu a fost o incercare de a-mi cere iertare pentru propriile naivitati..Nu..
Toti ne traim propriile vieti, asa cum le intelegem..Si mirati ca stupiditati dezgustatoare devin, uimitor, clisee sociale, repetate iar, si iar..Inca..

No comments:

Post a Comment