Thursday, October 24, 2013

Table si namol

Eforie Nord..Plaja..Namol, nudisti, miros de ou clocit..Lume data cu noroi, neagra..Sta la soare sa se usuce.. Pe 2 cosuri de gunoi s-au pus pe jucat, intr-o parte table, in alta sah..Multi chibiti..Jocul e pe la mijloc, in ambele tabere..Comentariile vin buluc din multime..
-5-3 poarta-n casa..Asta sint..Te-am blocat..N-o sa iesi nici cu politia..Aha..Mai ai doar pe aici, sau aici, da nooooo cred..Te halesc..Faliment scrie pe tine..
-Sa-i zici lu mutu! Am mincat rahat de mic, ies fara sa simti..Stai asa, stai asa sa vezi..Daca dau asa, ma acopar aici, si aleluia, te vad calare pe dric..4-3..Arhanghelii si dumnescrisii..Futui..Nimic bun..Lasa ca fac asa, uite aici un 4, si aici un 3..Gata..Arde-o!
-5-2 ce minarie..Mmm, daca vin aici, ramin descoperit, si ma scoti, iar daca fac dincolo tot asa, ramin pe dinafara cu 2, daca ai noroc..Nu e bine..Prea multe descoperite..N-am..Mmm..Bine ma, uite ca mut, ma expun, hai sa te vad ce rahat de zar dai..
-5-5 dubla, otete ca mi-a venit norocu'..Baaai, vezi ca Dumnezeu e sus, acolo? Ha? Uite ce te scot..1,2,3 si-a patra, esti mort si-ngropat..Cu 2 afara mai intri dupa apocalixa..Ca n-ai tu norocu' sa pici exact in gauri..
-3-1 Futu-ti, una aici..Las' ca nu dai tu zar ca n-ai talent..
-2-2 A? Cum, nu dau? Io? Pai ce am facut armata impreuna? Ote..De control, 2 aici si doua altele aaa-ici.. Cum e? O sa iesi cind o sa vreau io..
-6-5 Futu-ti..N-am..Hai sa te vad..
-3-2 Acoperim, acoperim..Una aici, si lasam deschis in spate..Lasa ca nu ajungi nici cu racheta..
-Du-te ma..1-1 Oooo, ce bine a picat..Uite ce m-am acoperit..Tot te prind la 5..
-4-2 Arhanghelii..N-am, ma descopar cu 2..Futu-ti de zar bou..
-Nene lasa zarul..Zi ca n-ai talent, si e mai simplu..3-1..Zda ma-sii..Ce porcarie..Unde sa ma duc?
-Du-te-n p..
-Sictir, nu ma duc, ca n-am..6-5..Mortii si cristosii..Daca vin aici ma prinde..Daca acopar acolo iar imi vine dincoace..N-am..Risc..
-2-2 Aleluia..Marti scrie pe tine..Te-am ingropat..Daca n-ai n-ai..trebuia sa chem un taraf sa-ti cinte prohodul..Marti nene..Sint mai bun..Da mina, si hai sa ne clatim in lac..Dar imi datorezi o bere..Esti varza..
-Dau si doua, da miine te prind io..Ca se intoarce si norocul..Hai in lac..

No comments:

Post a Comment