Sunday, October 13, 2013

Fiintele timpului

Curbele sint contururi, formele sint proiectii, culorile sint reflexii..Oamenii sint entitati pasitoare, gindurile sint experiente ale timpului, sentimentele sint suflete nespuse..Ploaia e o cadere, si toamna o stare..
Noi sintem noi..Noi plutim eteric printre fiinte..Noi traim cum simtim, noi spunem ce gindim, noi reflectam la ce vedem sau auzim..Noi sintem noi, existind prin propria noastra fiinta..In clipa asta, exacta..De acum..
Ma gindeam, de multe ori, cum ar fi fost sa pot calatori prin timp..Ca sa invat ceva ce nu am putut invata din nimic..Sa vad lucratorii piramidelor..Sau luptatorii lui Macedon..Sau viata palatelor romane..Sa vad existenta oamenilor de atunci, si mentalitatile epocilor..Oare cum ar fi fost? Relevant sau deceptionant? Ar fi meritat efortul? Ar fi fost ceva ce nu mi-as fi imaginat? Cine stie? Sau cum ar fi sa pot calatori intr-un viitor indepartat? Undeva unde chiar n-as intelege mai nimic..Cu ce m-ar schimba asta?
Vezi, noi sintem oamenii timpurilor..Traim pentru ca sintem educati in spiritul timpului asta..In alte lumi am fi altfel..Sau am incerca..Capacitatea noastra de intelegere e valabila acum..Pentru a trai atunci, in viitor,  ar trebui sa invatam multe..Cam tot ce a descoperit toata omenirea..Sa ne adaptam..Ar trebui sa ne stergem tot ce am invatat, si sa reluam totul de la zero..De la un alt zero..

No comments:

Post a Comment