Thursday, October 24, 2013

Poza de familie

Plaja..Lume..Aglomeratie..Prosop linga prosop..O familie..Ea, in fund, ii aranjeaza copilului sapca..El mahmur..Doarme dus..
-Gicule..Gicule..Baaa, dormi? A naibii bere, ai terminat toate sticlele..Sa-ti stea in git!
Copilul incepe sa urle, brusc..
-Vreaaau bomboneeeee! Vreau acadeleeee! Pozeeeee!
-Taci ca te pocnesc..Nu vrei nimic..
-Acadeleeeeeeeee..
-Taci ma n-auzi..Nu vrei nimic..Scoala-l pe tac'tu..Il doare in c..r de tine..Hai, scoala-l ca de azi dimineata sforaie pe plaja..Gicule, ba, ai murit? Ia copilu' si du-l la bomboane, ca m-a timpit..
-Vreau acadeleeeeeee de aleaaaa..
-Taci ca te duce tac'tu..Iti ia si acadele si inghetata de aia cu 3 culori..Gicule scoala ma, nu fi nesimtit!
Gicu deschide un ochi, si spune cu o durere de parca il stringe slipul..
-Cine?
-Cum cine ma? Tu!
-Eu? Ce?
-Du copilul!
-Il duc..Unde?
-La bomboane boule, unde dracu sa-l duci, doar nu la moastele ma-tii..
-Il duc..Cind ma trezesc..
-Nu cind te trezesti, acuma il duci!
-Il duc..Stai sa ma culc..
-Gicule du-l ca mi-a spart timpanele..Si daca nu-l duci, deseara ciuciu sex..
-Cine? a zis Gicu.
-Tu!
-Eu? Ce sa fac?
-Sa duci copilul!
-Il duc, sa mor eu ca-l duc..Da lasa-l sa mai creasca..Hahaha, ce faza..Sforr..
-Gicule, il duc eu da deseara te-ai lins pe bot..Lasa ca-l cresc eu, ca tu esti manga de ieri.. Si ti-am zis sa mai pastrezi ceva din berea aia..Ca eu nici n-am mirosit-o..Ai baut tu tot, sta-ti-ar in git..N-am mai vazut asa..
-Da, a zis Gicu si s-a intors pe partea cealalta..Sforr..
-Bine, lasa ca la anu' vin singura, si te las acasa cu copilu'..Atunci sa te vad..Sta-ti-ar in git sa-ti stea toate berile alea..Halal concediu..Tot eu sa am grija..Deseara, ti-am zis, te-ai lins pe bot..Nu mai fac nimic..Va las sa vad cum va descurcati fara mine..Ca sinteti toti niste lepre..Niste lepre..Toti..Niste lepre..

No comments:

Post a Comment