Sunday, October 13, 2013

Miracolul vietii

Ne-am intors..Asa cum ne-am intors tot timpul..ca sa ne intelegem trecuturile, mai bine..Ca sa privim mai clar, ce a fost..Ne-am intors asa cum am promis..Asa cum am stiut ca vom face..Ca sa..
Ne traim viata printre rinduri..Privind la alte vieti..Ca la un altfel de variante..Privind la spatiu, si la timp, si la posibilitati..Ca la ceva ce ne e permis..Si pe care il putem folosi..Ca sa ne existam..Cumva..
Timpul ne ghideaza trairile, si ne arata ce putem, ce vrem, si ce e posibil..
Am trait intre atitea limite, ca imi vine sa urlu, si sa explodez in tot felul de descreierari, asa cum am vazut la ceilalti..Imi vine sa-mi dau pumni in cap, si sa spun tot ce cred, despre dureri, si ipocrizii, si sa dansez ca nebunii, pe mese, sa ma manifest ca si cind nu m-ar fi inteles nimeni..Ca si cind ar fi fost acum..
Stii, in mine am murit de multe ori..M-am scufundat in toate abisurile, m-am inecat in toate oceanele..Am disparut, vazindu-ma sters din memoria oricui..Uitat..Uitat, asa cum cred ca am trait..Simplu..
Nu stiu ce m-a tras tot timpul, la suprafata..A fost un noroc..Care m-a urmarit..O fiinta..O varianta de supravietuire..Acum simt ca plutesc..Agatat de bucati de epave..Vreau doar sa traiesc..Visurile mi s-au inecat..Nu sper decit sa mai pot respira..Sa mai pot trai, ca sa simt miracolul..Inca o zi..

No comments:

Post a Comment