Thursday, October 24, 2013

Simplu eu

Ce placere sa observ trairile expansive ale lumilor ce ma imbiau cu variantele lor de existente..Ce calm, ce aduceri aminte, si cite atitea variante de eu-insumi printre atitea vieti, care mi se aratau, cu naivitate, inainte.. Cite toate care se asemanau, cumva, cu ce, si eu, mai demult, am trait atit de intens..Cite toate atit de dulci in atitea trairi posibile..Cite toate atit de usor de recunoscut printre ale mele trecuturi..Printre senzatiile placute pe care le-as fi dorit a le retrai..Cite toate atit de apropiate dintre toate..
Si eu, ca si tine, am plutit printre atitea variante de lumi posibile..Cautind  a se povesti pe sine cit mai natural posibil, pentru a fi cit mai apropiat de sensibilitatea cititorului..Si a fi discret-placut, ca sa pot fi perceput in fiinta mea cea profunda..
Sint o fire, o existenta nestiuta intr-un timp ce inca isi cauta determinarile..Un cineva ce se plimba printre repere ca sa isi inteleaga variantele de trecut..Un om printre alte culturi..Stii, am vazut ca tot ce exista, e pentru ca asa a fost dat..Si fiinta noastra exista prin ce s-a format, prin valorile pe care le-a preluat, din mers..Noi sintem ce sintem comunicind cu spiritualitatea societatii in care existam..Altfel am fi nestiuti de nimeni..Noi existam pentru ca ne spunem fiinta in societatea asta, care are valorile astea..Noi sintem ce sintem pentru ca asa sintem perceputi..Altfel am fi nimeni..Si nu ca ar fi neplacut..Dar na..

No comments:

Post a Comment