Wednesday, October 2, 2013

Fiintele timpului

Am privit iar lumea..Din locul acela, prin acele geamuri..Am vazut toate culorile care se substituiau formelor.. Am vazut formele care se acopereau de culori..Am vazut miscarile lor simple, acoperite de timp.. Am vazut peisajele care amestecau forme si culori intr-un dans static..Am vazut timpul cum acoperea detaliile cu alte detalii..Am vazut amintirile amestecate ale fiintelor care treceau prin spatii..Am vazut ce au vazut toti.. Am vazut ce a fost, si ce este, si am inteles cum, acum, noi, si ei ne trecem prin masina timpului..Cum parcurgem viata noastra, si a lor, in atitea spatii nestiute..
Stii, retraim de fapt, tot ce a existat de mii de ani..Exact in acelasi fel..Sintem identici cu fiintele prietene..
Doar numele ni l-am schimbat..Si tot ce e imprejur..Dar fiinta a ramas aceeasi..Stiai asta..
De fapt, cine sintem? Cred ca impartim aceeasi identitate cu toti care au trait istoriile..Si aceleasi ginduri, tristeti, si sperante..Diferenta dintre noi e ca ne-am nascut in alt timp..Printre alti oameni..Care, si ei..

No comments:

Post a Comment