Thursday, October 24, 2013

Namol si sah

Tot Eforie, namol..Pe un cos de hirtii s-a plantat o tabla de sah..2 jucatori, unul dat cu namol, celalalt doar in pielea goala..Lume, imprejur..Partida e in desfasurare..
-Uiteee, aici. Pac..Cu nebunul..
-Cu nebunul..Ca sa imi ameninti calul daca vin cu tura..Ce smecher eeesti nene, hai ca m-ai speriat.. M-ai speriat..M-ai speriat..Mmm..Asa..Deci vii aici, mut dincolo, vii dincoace, ma retrag..Aaaa, ca sa ma prinzi cu dama..Si sa-mi blochezi nebunul..Nooo, ca..Mmm..Daca fac asa, iar vine dincolo..Bun..Hm.. Nu prea am de ales..Ca iar te duci in zona aia, si nu-mi convine..Aaaa, stai asa..Ia de la Basescu..Merg cu tura..Sa te vad..
-Zici? Asa zici? Aha, asa vrei..Bineee..Stai..Daca plec si vin dincoace iar nu-mi trebuie, ca ma ataca pe stinga..E tareeee..Ma atrage in cursa, ca sa plec cu pionii si sa sacrific tura..Ce mic mojic..Ce rau, rau, rau dom'le..Ce vrea el sa ma joace..Eeee..Ce mojic, ce mojic..Ca sa nu pot sa-mi desfasor caii..Ce mojic, ce mojic, ce minarie..Uite asa..
-Da? Si daca te las, ce ar fi? Sacrific 1, 2, si iti f..t dama, clar..Sa te vad cu ce ramii, ca am 2 piese avantaj, si pozitia deschisa aici, si caii pe flanc..Nebunii tai nu ai cum sa-i desfasori..Si-mi deschid si pionii..Si-o sa-mi fac regine..Multe regine..De alea ca in reviste baaaa..Te las in pielea goala, si te si joc la colt..
-Nu faci, ca nu poti..Baa, sahul e joc de academicieni, n-ai tu stofa..Stai..Mut nebunul, vine cu tura, iau cu pionul, si il termin..Clar..Ca si-a blocat 3 piese, si nu mai poate..Il maninc prajit..Si dama i-o agat cu calul, ca nu mai are aparare decit dincoace..Si nu ma ajunge..Il maninc..Te maninc..Uite, ia aici..Vin asa..
-Da..Il duce mintea la rele..Zici ca tura nu mai are bataie, si regele e intre pioni, si n-am ce sa-i dau nici momeala..Ca dama poate sa ia aici, si risc sa ramin deschis ca sa-si bage caii..Ce magarie, ce magarie, ce magarie..Nu pot sa fug cu pionii..Hai sa ma apar..Ca daca iar se suceste, iar n-am loc ca ma ia cu dama.. Ptiuu ce f..utilitati..N-am..Fac asa..
-Nene, ia d'aici..Mat..Da noroc cu mine, esti bun, mi-a facut placere..Dai o bere la iesire..Hai in lac, si pe urma facem dus..Eu stau la hotelul din colt, cum iesi de pe Unirii..Ne mai vedem..Sint cu nevasta..Poate ne intilnim pe plaja la Belona..Am fugit..Miine vin iar..Tot te bat..Ca-s mai bun..Tot de la 9 dimineata..Hai s'auzim de bine!

No comments:

Post a Comment