Thursday, October 24, 2013

Lumi imaginate

Uneori mai recitesc ce am scris..Atunci cind ma apuca nostalgia, si melancolia..Si o fac, asa, pentru a ma reface, dupa dureri ce mi-au fost date..Nu o fac cu prea mare placere, pentru ca stiu foarte bine ce m-a facut sa scriu unele rinduri..
Dar, uneori imi citesc printre rindurile scrise amintiri fabuloase..Imi vad vietile de dinainte..Si e atit de frumos.. Ma simt iar, parca, adolescent, cind ma plimbam printre toate, si simteam ca pot reconstrui lumea, din toate temeliile..
Ce bine, ce frumos, si limpede..Ce clar, ce usor ma mai simt, inca..Si cite variante as putea, inca, sa construiesc, asa, ca atunci..Stiu ca doar cuvintele nu sint de ajuns, asa cum am stiut de atunci..Si stiu ca si mintea mea nu este suficenta, daca mintile celorlalti nu-mi sint apropiate..De asta am cautat prieteni, si de asta m-am indepartat de toti ceilalti..
Am ascultat iar Chopin, si Beethoven..Si m-am gindit iar, la societatile care i-au determinat a fi, ce sint.. Si la toate variantele de trecut..Cu toate cite au fost..
Azi mai ascultam unele cintece, care sa ne conduca visurile printre lumile in care am fi dorit sa fim..Lumi construite din note, sau imagini..Sau cuvinte..

No comments:

Post a Comment