Wednesday, October 23, 2013

Suflete asamblate

Unele nopti sint lungi..Lungi cit sa acopere ginduri pentru o viata..Cit sa iti revezi toate trecuturile, sa le saluti, si sa ti le depasesti..Ca sa poti pleca spre alte drumuri care te ademenesc cu alte mistere..Pentru ca dupa noapte vine o alta zi..
Se pot spune atit de multe despre toate cite am vazut, si am trait..Si despre ce au trait si cei cu care ne-am intilnit..Oamenii sint un amestec ciudat, de bucati de suflete, adunate dintre cele care plutesc pe deasupra.. Bucati modificate si lipite, care acopera goluri, si cauta sa construiasca forme exterioare credibile.. Avem suflete puzzle din piese care nu se potrivesc..Dar pe care le asamblam cit de bine putem, in viteza vietii..
Ma gindesc de multe ori la trecuturile mele, ca sa inteleg cine sint..Uneori imi face bine..Alteori ma deprima.. Dar e un exercitiu bun sa invat, chiar daca l-am facut de multe ori, parca tot nu-l stiu..Nu sint un bun mecanic, recunosc, nu stiu sa ma reasamblez, dupa toate..Pentru ca vad piesele aranjate aiurea, strimbe, prinse instabil, si gata sa se darime iar..Structura mea rezista doar la cutremure mici.. Stiu ca si la suflet se aplica legile unor fizici..
Designul e o stiinta..Sa construiesti piese virtuale care se potrivesc e relativ usor..Lumea fizica e definibila prin legi clare..Sufletul insa are atitea alte logici diferite..

No comments:

Post a Comment