Monday, October 28, 2013

Fiintele timp

Spun si eu, ca si Freddy, sint un Great pretender..Pentru ca pretind ce nu am fost..Un om, o fire, un suflet, ce a spus ca a fost ceva ce nu am stiut, nici eu, nici ceilalti, ca as fi putut, vreodata, fi.. Purtind, ca si el, o inima rotunda, cu toate formele ei, si impopotonata cu pietre pretioase, ca o coroana, pe cap..O inima care, e, a mea, proprie..Un suflet deschis, aratat, cind arogant, cind umil, lumilor tuturor celorlalti..Deschis, si sincer..
Vezi, tu, toti sintem la fel..Fie ca vrem, sau nu..Si fie ca ne dorim, sau nu..Toti ne deschidem vietile cu mai mult, sau mai putina timiditate..Sintem atit de expusi, fie ca visam, si ne dorim sa ne aratam visurile, fie ca nu..
La fel de mult am iubit si pe domnii de la Led Zeppelin, cit am iubit cintecele unor Jon and Vangelis, in ce au fost sentimente pentru dl Cairo..
Mi-au placut Pink Floyd..In tot ce au creat, pentru tot..Toti creatorii de pop ce au venit dupa..Toata muzica ce ne-a aratat frumusetea, in atit de multe variante..Toti care au cintat armoniile noastre profunde, in atitea forme..Vangelis, Jean Michel Jarre..Cu toate variantele de lumi din lumi, pentru lumi, cu lumi..Cu ce, cu tot, cu ce va fi..Cu ce va fi fost, cumva, printre toate nedeterminarile, sa fi existat..Cu toate variantele de trecuturi, prezenturi, si viitoruri posibile..Cu toate variantele din eurile care am fost..Cu toate variantele de fiinte, care nu au banuit ce mult trecut au inapoi, si ce mult viitor inainte..

No comments:

Post a Comment