Wednesday, October 2, 2013

Pasi prin lumi

Ei si-au luat indiferenta de mina, si-au pus masca si armura, si au plecat..Pe aceleasi strazi..Eu am preferat sa-mi iau doar culorile cu mine..Si sa-mi pictez doar amintirile pe fata, in locul mastilor..Si sa plec..Sperantele le-am lasat acasa, sa aiba grija bine de apartament..E bine, ma simt mai in siguranta alaturi de sinceritate.. Restul variantelor de timpuri trecute au plecat, si ele, pe alte drumuri paralele..
Astazi ura e mascata abil, de mila..Toti pozeaza in sensibili, si isi fac pasii metodic, respectind matematic cliseele..Se misca teatral, si vorbesc recitind versuri care sa le justifice fiintele si actiunile..E alegerea lor.. E gindirea lor originala, aceea indusa de social..E viata lor traita din recompuneri, si atitudini copiate..
De multe ori vreau sa uit prin ce am trecut, ca sa nu mai stiu daca ce m-a marcat imi va influenta viitorul.. Vreau sa uit, sa alerg prin locuri, si sa povestesc despre ce va fi cu un optimism care a uitat ce a fost..
Va veni iar momentul sa imi iau indiferenta si sa plec pe strazi..Sa ma plimb fara griji, sa admir in felul meu, si sa merg inainte, cu curaj, printre indiferentele celorlalti..Simtind ce simt, si aratind, fara sa-mi pese ca ei exista, calcind pe aceleasi strazi..Facind pasi prin lumile mele..Paralele..

No comments:

Post a Comment