Wednesday, October 30, 2013

Iluzii si ceritudini

Bai nene, ce dracu traim? Ce rost are sa visam? Hai sa ne facem vedete..Provocam un scandal, ceva, orice, spunem o mizerie, o scirbosenie, provocam bunul gust, socam prin ceva..Ne dam peste cap, ne strimbam, ne aratam diformitatile fizice si psihice, ca sa atragem atentiile..Dupa care, mai vedem..
Ce fain e sa devii cunoscut, sa te caute lumea, sa te injure, sau sa te iubeasca, intr-un nonconformism universal..Sa te faci celebru prin ceva, orice..Si sa te mentii prin scandaluri, sau altele..Sa ramii in atentie prin chestii neconforme, care sa arate ce esti, sau ce nu esti, dar care sa pastreze reflectorul asupra propriei persoane..Sa ti se ceara autografe, interviuri, sedinte foto, sau audio..Sa fii pe media, asa ca sa simti ca existi.. Ce chestie, ce varianta de a fi..Ce vis de viata..
Ce prostie, pina la urma..Adica de ce ai face asta, daca nu ai in singe ceva? De ce te-ai da intr-un spectacol ieftin? Ca sa ce? Daca totul din lumea asta a scandalurilor iti e strain, de ce te-ai dedubla? Doar ca sa raspunzi unor cerinte social-ieftine? Ca sa cistigi bani multi? Se justifica? Poate ca banii iti vor asigura o liniste, dar mintea ta va fi tot timpul la limita intrebarilor..Am facut bine? N-am facut? Ce ar fi trebuit sa fac, de fapt?
Nu stiu, nu ma pasioneaza celebritatea ieftina..Si nu stiu daca azi celebritatea e altfel decit ieftina.. Totul e o mizerie generalizata..Si eu sint mai timid, nu ma regasesc..Mai bine stau in insingurarea mea si visez la caii verzi de pe unii pereti..Sint mai bine asa..Nu am iluzii, si nici certitudini..

No comments:

Post a Comment