Wednesday, October 23, 2013

Intelegeri intelese

Mi se intimpla sa mai zbor..Sa ma detasez de tot, si sa ma plimb prin toate libertatile, ca si cind as fi singur pe toata planeta..Ca si cind as fi singura varianta de viitor, dintre toate, dupa toate evolutiile..Sus, singur, uitat, detasat de tot ce ar fi putut fi, vreodata..
Plutesc..Dupa ce am reusit sa uit ce m-a facut sa fiu..Sint confuz..Am uitat cine am fost..Nu mai stiu cine sint.. Uneori ma cred etern, si imi declam fiinta ca eterica, cu valori ce si-au depasit timpurile..Alteori imi dau seama cit de mic sint fata de toti ceilalti, si de toate istoriile..O aroganta in fata unor variante..Cit o umilinta fata de valori care imi apar, clare, si atit de sigure..
Cred ca ma agat de unele valori cu o disperare ce imi vine dupa atitea nereusite..Atitea..
Nu stiu daca si tu ai experimentat durerile profunde ale vietii..Ca un exercitiu firesc, al fiintei..Si, daca da, povesteste-mi..Sint omul care asculta cel mai bine..Omul din umbra, care te intelege..

No comments:

Post a Comment