Wednesday, October 23, 2013

Privirile Condorului

Cred ca am un mare defect..Unul urias, si care m-a facut sa pierd foarte multe in viata, recunosc..Sint idealist.. Asa m-am construit eu pe mine, avind in spate o anumita educatie, un anumit set de valori, anumite experiente..Asta sint, si nu ma pot schimba, orice va fi sa mi se intimple..Nu am cautat cistiguri ieftine, si nu m-am lasat condus pe drumuri care nu mi-au fost conforme..Sint eu insumi, si mi-am asumat asta de cind am inceput sa inteleg cum functioneaza lumea..In fine..Am multe defecte, si unele calitati, si, prin tot ce fac, incerc sa-mi urmez drumul meu, inainte..
Am vazut, in viata, atit de multe, am trait atit de multe, ca, daca as muri miine, nu mi-ar parea rau, sincer.. Pentru ca am experimentat ce mi-am dorit..Si mi-am revazut valorile, asa cum am crezut..Am trait ca un condor, care a zburat deasupra atit de multor lumi, si, care, impacat cu sine, se poate aseza linistit, pe o stinca, doar ca sa mediteze la tot..Sint impacat cu tot..Cu ce am stiut ca lumea este..Ma simt eliberat de tot ce a insemnat constringeri ale unor trecuturi ce mi-au fost date..
Acum mai privesc imprejur..Si ma mai gindesc, inca, la cite explorari mai am access..Pentru ca stii si tu, energiile mele sint atit de infinite..Si mai am, inca, atitea lumi de cercetat..

No comments:

Post a Comment