Wednesday, October 2, 2013

Erou galactic



A fost cutremur..A inceput ieri dupa ce se golise ½ de sticla de etilicistice..Si se invirteau toate imprejur de parca o luase razna tot universul..Contururile pe care eu le stiam fixe acuma se curbau, cind in stinga, cind in dreapta..Apoi deveneau de-a dreptul strimbe..Ma uitam ca idiotul..Ce chestie..E ca in Kaka ala sau cum cheama..S-a stricat si universul asta..Pai na, cit sa dureze si el..Doar n-o fi veshmnic..Dureaza cit dureaza, si cind ti-e lumea mai draga de la alcool, pac..O fi iesit din garantie..Mai stii? Acuma chestia e ca se misca toate haotic, si mobila, ecranul, tastatura fuge metodic..Cum naiba, ca parca era fixa inainte..S-o fi stricat si ea.. Da e curios ca nu cade nimic, de parca sint lipite toate..Sau o fi o forta misterioasa care le tine asa..In fine.. Parca si simturile mi s-au atrofiat..O fi fo influenta telepatica ceva..Ce chestie..Ma duc sa ma culc..Tre’sa ma tin de pereti ca si echilibrul mi l-a afectat universul asta..Sau o fi de la alcoolice? Mai stii? Da nu cred..Sforr..
Aaaaa, in capul meu e un razboi intreg..La orice miscare parca explodeaza ceva..Ma doare..O fi de la cutremurul de ieri..Imi trebuie liniste..As bea un ocean..Mi-e sete..Ce experiente dom’le..Cre’ca m-am intilnit cu gradul 3 sau ceva..Na..Ceva paranormal a fost sigur..Nu te joci..E multe mistere..In seara asta schimb beutura..Poate ii influentez pe traterestri..Sa-i vad daca mai au curaj..Le arat eu lor..O sa salvez planeta..Sau ceva..Ca la cum a fost treaba ieri probabil ca au incercat sa cucereasca galaxia..Altfel na..
PS Planeta a fost in regula, deci am reusit care pentru ca s-o salvez..Traiasca eu!

No comments:

Post a Comment