Wednesday, October 9, 2013

Privirile eurilor

Sint patetic..Cel mai patetic din toti..Regele patetismului si al plingerilor..Ma rog, rege, hm..Patetic, hm.. Sint multi altii mult mai..Eu doar ma lamentez pe unele chestii, si le descriu dintr-un punct de vedere..
Daca asculti armonii, e pentru ca vrei sa te identifici, cumva, cu vietile descrise..Vrei sa le asculti, sa le intelegi, sa le introduci in suflet, si sa le aranjezi pe etajere ale muzeului eului tau..Vrei sa stii ca ai simtit tot, si ca ai putut sa adaugi in muzeele vietilor si experienta asta..Pe care si pus-o in locul potrivit, pe scara universala de valori..Da..Tu..Acolo..Atunci..
Eu ca eu, habar n-am cine sint..Si nici ca as vrea, vreodata, sa stiu..Ca si tine..Pentru ca si eu, ca si tine, sintem perfect indiferenti, pentru ceilalti..De ce am fi altfel? Cui sa-i pese?
Uneori mi-e bine in indiferenta asta, generala..Pe cuvint..Ma simt ca intr-o apa universala..Liber..Stapin peste tot ce mia-r placea sa fiu..Scapat din orice constringeri..
Dar, alteori mi-e rau..Simt ca sint bruscat, si respins in afara tuturor..Cumva rational, dar surd-absurd care cauta sensuri intr-o lume rece si ciudata..O lume care te blocheaza cu atitea absurditati transmise prin generatii..Rigida in toate eurile..
Da, sint patetic..Am preluat patetismul de la altii..Tusesc, si sint sensibil la ce vad..Ma uit la ceilalti..Aceleasi priviri, aceleasi distante..La fel..

No comments:

Post a Comment