Wednesday, October 9, 2013

Eu ca tot

Nu mai am fluiditate in logica..Nu mai vreau sa am..Si nu as avea de ce..
Viata e un sir ilogic..O varianta intre variante..O trecere printre absurditatile celorlalti..Printre ruinile trecuturilor..O ceva, intr-un amestec fara inceput, si fara un sfirsit anticipat..Ca un fel  de stralucire, intr-un amestec diform ce seamana mai mult cu o mlastina nedefinita..Ca o entitate ce isi desfasoara viziunile eterice intr-un univers atit de rece, si, oooo, atit de ostil..
Stii, prin lumile astea ne desfasuram cum putem..Privind ochi, si dimensiuni ale altor existente..Privind fiinte, oameni care-si tirasc vietile..Sau oameni care isi proiecteaza vietile prin alte emisfere..
Stii, eu sint din Galati..Dintr-un oras denumit asa..Cumva..Dar eu sint din lumile acelea pe care nu le-a putut defini timpul..Din spatiile acelea pe care nici privirile nu au indraznit sa le arate..Din locurile trairilor cosmice..
Stii, nu poti sa simti ce ai fi putut simti, daca nu te plimbi pe acele strazi..Pentru ca nici eu nu am stiut sa fiu, pina nu am descoperit spatiile, si trecuturile..
Stiu, nu e o redescoperire..Pina nu vii cu mine prin trecuturile pe care doar sperantele din noi le pot spune.. Pe acolo, pe strazile unor timpuri pe care nu am stiut sa le povestim atunci..Si pe care cautam sa le spunem acum..
Da, cu mine e altceva..Cind esti cu mine esti altcineva..Pentru ca iti pot spune tot..Ce ai fost, ce ai fi putut fi, ce ti-ai fi dorit sa fii..Esti cu mine impreuna, in magia libertatii tuturor eurilor tale..Ca intr-o dorinta de a deveni..Printre pasii trecuti, ai celorlalti..
Da, sint de acolo, sint acolo, simt ca sint printre ei..Pierdut..Intr-un fel..Regasit, in alt fel..Prieten cu toate lumile ce au trait, sau vor trai, printre spatii..Eu, ca varianta..De orice..

No comments:

Post a Comment