Friday, January 31, 2014

Jocurile memoriei

Trecerile ne vin..Ca si cind ne-au fost aduse mai demult..Simplu, si fara chei..Asa..Ca sa le privim elaborarile, cu o infinita curiozitate..Ca sa le gasim..Daca am putea..
Lumea nu ne-a aratat cam nimic..Si tot ce am descoperit a fost ce am reusit, printre toate, sa observam, sa analizam, si sa elaboram..Nu stiu..Lumea s-a ascuns atit de bine, ca sa ne faca sa esuam..Poate si-a dorit asta..Nu stiu..E mult de tot ce ni se intimpla..Si toti asteapta de la noi atitea raspunsuri..Parca am uitat cine sintem, in tot jocul asta al cautarilor..
Viata ne-a plimbat prin atit de multe locuri..Parca iar am uitat cine sintem..Ne regasim, cind si cind, poate doar asa, ca sa uitam iar..Memoria se joaca cu noi, ca si cind am fi iar copii..

No comments:

Post a Comment