Friday, January 10, 2014

Eu, asa

Ceva e ca si cum ar veni de deasupra, din ce simtim, parca, cu toti, intr-un fel..Si ceva e ca si cum simtim ca primim energie cosmica..Un om e o varianta a firii..Cu tot..Cu tot ce e in el..Cu sexul propriu..Cu atitudinile proprii..Ca si cum..Iar restul ramine deoparte..Cu toate variantele imaginate..Cu tot..Oricit am fi de ce am fi, posibil..
Am uitat unde sint, ma uit doar imprejur, si caut sa-mi imaginez..Cine, unde, cum sint..Ca varianta de a fi, intre lumi..Eu, asa, pur si simplu..Nu?

4 comments:

  1. Pur si simplu...bucura-te de aerul inspirat , priveste cerul , simte pamantul....atinge , miroase...IUBESTE!

    ReplyDelete
  2. Absolut, se pot da multe variante posibile de incurajari spre ceva anume, dar fiecare alege pe cont propriu destinul, si metodele cum sa-si construiasca drumul.. E mult de spus, fiecare din noi sintem alergatori de cursa lunga..Lunga cit viata..Si ne dozam efortul ca sa rezistam pina la sfirsit..

    ReplyDelete
  3. Nu stiu daca nu e prea generalizata expresia ,, variante posibile de incurajari ,, ,,,de la mine a plecat doar ca o invitatie de a te focaliza pe simturi , de a simplifica ...de a trai.
    ,,Si ne dozam efortul ca sa rezistam pina la sfirsit..,,...sunt si zile in care viata implica un efort, dar chiar viata implica mereu o dozare a efortului ..de a fi?

    ReplyDelete
  4. Am inteles, ma focalizez pe trairi:) Sper sa iasa bine trairile, desi, azi e mai bine sa cam fii indiferent ca lumea e nasoala in manifestari, adica mai bine sa ai o poker face, ca nu stii cu cine vorbesti. Glumesc, dar, na, sint tot felul de situatii, daca ai oameni care te cunosc, cu ei poti fi sincer..
    Asta cu dozatul efortului, e ca la curse, trebuie sa ai resurse, nu trebuie consumate din start..Moderatie, cum zic filosofii, dar cind vine vorba de lucruri care merita, acolo putem sa ne desfasuram toate pasiunile.

    ReplyDelete