Wednesday, January 8, 2014

Cuvinte si intelesuri

Am recitit posturile scrise, si vad ca am tendinta sa repet unele cuvinte..Dar, parca nu le pot schimba, pentru ca as schimba, odata cu ele sensul pe care am vrut sa-l dau, frazelor..Uneori am incercat sa schimb cuvintele, si rezultatul a fost dezamagitor..Pe cuvint..Mai bine sa fie repetitii, decit ineptii:)) Ma rog, in limitele acceptabile..
Acuma si exprimarile trebuie sa fie conforme cu regulile limbii..Dar spatiile dintre cuvinte cred ca trebuie umplute cu idei, si sentimente..Ca sa spuna ceva din fiinta care sintem..
Bun, limba romaneasca de azi are multe reguli adaugate cmplet inepte..De ce sa spui sunt in loc de sint, si sa inlocuiesti i din i cu i din a? Ca sa ce? Ca sa complici inutil? Ca si asa am inteles ca s-au acceptat nush ce variante de exprimari, pentru ca romanul spune anumite chestii intr-un fel, sau altul..Ce timpenie colosala.. Eu zic ca sa folosim si k din c, si z din j, sau n din m, ca tot la fel e..Si asa limba e mult prea complicata si stufoasa, si plina de reguli..Chestia nu e de corectitudinea folosirii, cit de a exprima idei, cu ea..IDEI, nu baliverne, nene..Ca timpenii, oho, e plin, peste tot..Se bat cimpii cu gratie..Toata lumea abereaza.. Ca e legal, nu?

No comments:

Post a Comment