Wednesday, January 15, 2014

Talent

Am citit mai demult, parca in almanahul Anticipatia o povestire, se numea Cassandra, despre o tipa cu capacitati de predictie in viitor, care avea viziuni ciudate, si care isi traia viata intr-un fel de drama continua, pentru ca putea anticipa tot ce se putea intimpla..Ea vedea fiintele ca prin raze X, ca un fel de umbre, si totul, imprejur ca o lume de ruine, care se prabuseau..In fine, nu mai tin minte care era sfirsitul povestii, stiu doar ca se indragostise de cineva care ii parea mai real decit ceilalti, si ca fusese inselata..Ea, cea care putea prevesti exact viitorul, dar, care, era considerata nebuna de ceilalti..
Am ascultat iar melodia Cassandra, de ABBA, si mi-am adus aminte de ce am citit mai demult..Ce interesant.. Ma gindesc, oare cum ar fi sa stii tot ce ti se va intimpla?
Poate ca talentul tau te ajuta, in viata..Poate iti aduce success..Sau, cine stie..Pentru ca talentul e un dat.. Ramine doar sa vezi daca te ajuta in ce-ti propui sa devii..Dar, el, in sine, talentul, e un lucru uimitor.. Si merita sa-l celebram..Pentru ca, daca e sa fim seriosi, restul celorlalte din viata, sint pure iluzii..Nu?

No comments:

Post a Comment