Wednesday, January 8, 2014

Drum

Ii invidiez pe cei fericiti, si carora li se citeste pe moaca, asta..Imi vine sa ma duc la ei, si sa le cumpar un procent de fericire..Ca ei si asa au prea multa..Ca sa am si eu..Si ii mai invidiez pe cei ce iubesc ceva, sau pe cineva..Ca de iubit nu e usor, si cind ti se intimpla zici ca l-ai prins pe Dumnezeu de..De ceva..Ma rog, daca exista, si daca are in dotare ceva, de care sa-l prinzi..
Ar fi ideal sa iubesti, si sa fii fericit..Ca na, altfel la ce naiba sa traiesti..Acuma si iubirea, si fericirea sint chestii mai eterice, nu le obtii usor, trebuie sa te implici, sa depui efort, sa te lasi convins..E o munca..Da' cre'ca merita, ca vezi viata mai in roz..Si ai alta perspectiva, sau ceva..Da' depinde si asta de multe..Ca nu e usor sa te implici, sa rezonezi, sa empatizezi, sa..Ca na, e cu probleme, ca daca ratezi te doare tare..Da cica dupa un timp de rateuri te mai relaxezi, si nu mai crezi in iluzii..Se poate..
Totul e sa nu abandonezi..Si sa mergi inainte, orice ar fi..Ca na..Mai gresesti, dar inveti..

2 comments:

  1. Daca tot am primit invitatia.....ma reped sa si comentez :). De bine, oricum. Despre invidia ta referitoare nu la fericirea altora, ca asta e firesc s-o simta oricine, ci referitoare la cei care iubesc. Nu am gandit niciodata asa, poate pentru ca am avut mereu o pasiune (daca nu pentru cineva, sigur pentru ceva). Dar nu intodeauna aceste pasiuni (sau iubiri, daca vrei sa le zici asa), au fost demne de invidie. A iubi nu inseamna exclusiv a fi fericit. Daca nu ai parte si de ceva temeri, dureri, lacrimi...parca nu e dragoste adevarata. A, da, sentimentul primordial este nemasurata fericire, dar...
    Oricum, interesante postarile tale, ma bucur ca te-am descoperit.

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos pentru raspuns:) Ei, pasiunile au energia lor, cind ne iau pe sus ne simtim asa ca si cind am cunoaste toate secretele lumii..Cind iubim e altfel, ne implicam cu tot sufletul, si simtim ca e un fel de o a doua natura pe care cautam sa o intelegem, chiar daca nu o cunoastem foarte bine..Si asta ne aduce multe dureri de alea adinci, dar, cumva, invatam sa trecem peste ele..Si, cu toate astea, tot in iubire ne regasim cel mai bine..
    Multumesc frumos pentru aprecieri, bine ai venit, si, la cit mai multe:)

    ReplyDelete