Thursday, January 16, 2014

Drumuri albastre

Cred ca ar trebui sa ne raportam la tot..Pentru ca sintem ce sintem, pentru ca avem partea noastra de contributie la umanitate, sa zic asa..Care, si cum putem, in felul nostru..
Lumea e o sfera, care se roteste, continuu..Ca un carusel, in care sintem si noi..In locul nostru..De unde privim la toate peisajele care ne trec, imprejur..
Afara e alb..A nins linistit..Timpul s-a asezat in culorile luminilor..Am ramas undeva, pe o banca, intr-un parc, sa mai privim la tot..Sa vedem cum se transforma toate..
Anotimpurile au trecut peste tot..Ca navele, in port..Au ancorat, andocat, abordat realitatile..Marinarii au coborit, si au plecat sa se mai plimbe pe aleile din oras..Ne-am intilnit cu ei, ne-am salutat, si ne-am mai povestit despre vietile noastre..Dupa care am plecat..Gindindu-ne daca si noi semanam cu ei..
Undeva, printre haine, mai avem cite un tricou cu dungi orizontale albastre..Care sa ne aduca aminte ca am fost, cindva, si noi, calatori pe marile lumii..Cele atit de albastre, si aducatoare de visuri eterne..

No comments:

Post a Comment