Wednesday, January 8, 2014

Ceva oricum

Lumea asta e o varianta de variante de variante posibile si imposibile, amestecate in toate felurile imaginabile.. Na..Cind eram mic am fost in tabere pionieresti, cu multi copii..Si traiam impreuna, asa, ca si cind am fi fost legati afectiv..Cind eram la Navodari, la Delfin, cu echipa de fotbal am cistigat campionatul pe toata tabara..Am jucat si eu, la inceput, dar pe urma m-au dat afara..Si, la sfirsit, cind ma manifestam, asa, ca tot omul, fericit de rezultat, un bou m-a intrebat ca de ce ma bucur, ca doar nu am participat cu nimic.. Corect..Asa e, eu am fost doar un joker, fara putere de decizie..
Habar n-am, nu sint genul care sa impuna ceva, pentru ca ma simt mai confortabil sa stau sa privesc.. Cind observ e mai bine..Nu-mi place sa decid ceva, sau sa trebuiasca sa ma cert pentru ceva..De asta nu pot sa conduc, pentru ca mi se pare absurd ca sa fiu contestat de altii care nu se pricep, si doar isi dau cu parerea.. Si de asta stau asa, pe margine, ma uit, si ma gindesc la variante..Asa..Hahaha, e fabulos..Ma simt de parca m-am nascut prea devreme..Sau ceva..Oricum..De fapt..Asta e..

No comments:

Post a Comment