Wednesday, January 8, 2014

Tot inca

Stii, in lumea asta concreta, lacrimile nu sint un efect, sau o justificare..Sint doar ce sint..Asa cum sint, pentru tine, sau, doar, pentru momentul asta afectiv..
Talentul tau e varianta ta de a fi, intr-un fel.. Cind cauti sa iti determini un alt viitor..Tu..Singur, cu toti ceilalti imprejur..
Daca te poti vedea in oglinda ta, sau a celorlalti, e ok..Pentru ca asa e sa fie..E ca o obligatie, cumva..
Ma ma mye, skinny love, I was always here and about to listen to your voice my dear..O voce care suna asa, intr-un anumit fel prin lumea asta infinita..O iubire ca o ceva nestiut, si calm, ca o adiere de vint de vara..O varianta clara de timpuri..Ca intr-un ceva ce a fost, atunci, ceva..Te mai vad, asa cum te vedeam, cumva, atunci..Cu toate contururile atit de clare..Ca si cum ai fi, acum, linga mine..Si nu doar acum..Te vad limpede..Ca ieri..Ca atunci cind eram doar noi, fata in fata, si ne spuneam tot..Si cind ne simteam atit de liberi..
Despre mine, toate bune, sint inca ok.Sint la fel..Imi mai amintesc toate, si tot..Ca ieri..Esti ca ieri, linga mine, si ne mai povestim tot ce am fost, si tot ce visam sa fim..Vezi, imprejur e inca frig, si inca te mai apar de tot ce era..Ca atunci, ca cind toti ceilalti veneau sa ne inconjoare..Si cind stiai ca doar eu te puteam apara..
Eu mai am, in mine, tot ce eram, si tu stiai ca am..Mai sint omul pe care ai stiut ca il poti cunoaste.. Omul care stia sa te adore, asa cum stia sa se lupte cu viata asta anosta..Omul..Cel pe care il credeai impreuna..
Ma mai gindesc la tine..Asa cum stiu ca si tu..Omul..Cel fara de varianta de stil, sau sens..Omul deschis, si transformat de toate trairile aparute, asa..Omul care a vrut sa fie ceva ce nu a stiut sa fie, mai demult..

No comments:

Post a Comment