Monday, January 6, 2014

Locul eurilor

Cica secretul succesului e sa ai valori, si sa fii selectiv..Aha, suna bine teoretic..Da ce te faci cind idiotii fac punte intre ei, si sar pe tine? Ce drac de valori sa mai ai atunci, cind esti preocupat sa supravietuiesti? Cum iesi din dilemele astea concrete ale unei lumi care acorda valori egale unora care numai valori nu au..Ma refer la valori morale, pentru ca materiale, ooooo, sint multi cretini cu bani, care cred ca pot sa dicteze..In fine..
Ma uitam, de curiozitate, cam care a fost soarta eroilor, cei cu idei cu adevarat revolutionare pentru societate..Si au sfirsit-o prost de tot, cam toti..Cu toata evolutia asta..Se pare ca natura salbatica din noi a invins natura umana, desi si-a insusit ideile..In fine, cui sa-i pese, azi, cind constientizam ca viata e scurta, si incercam sa traim, cit putem, pe apucate..
De multe ori am avut senzatia ca astept ceva, ceva ce va veni, ca un fel de cadou de la mos Craciun, o stare, o senzatie, o traire deosebita..Un om providential, nu stiu, ceva ce sa ma determine sa devin altcineva, orice.. Si simteam ca datoria mea era sa astept, si sa fiu deschis..Doar ca ce asteptam nu venea, si eu gaseam variante ca sa simt ca timpul trece mai usor..Si lasam iar, si iar, timpul sa treaca, cu speranta, ca acel ceva miraculos va veni, mai devreme, sau mai tirziu..
Parca am trait toata viata asteptind..Stind pe o banca, privind la peisaj, asa cum stateam pe un calorifer rece, inainte sa intru in examen, in studentie..Am asteptat..Si am privit la tot ce imi era imprejur, ca la o scena, in care eu jucam un rol..Ca un om, o fire, o varianta de destin ce asteapta, privind..Ca cineva care era pe o margine de lume, si cauta sa inteleaga ce ii va rezerva viata..Ca o constiinta ce se lasa privita, privind la variantele de lumi dimprejur..Ca un om ce isi cauta un loc stabil, intre atitea variante ale nestiuturilor..

No comments:

Post a Comment