Tuesday, January 21, 2014

Dunele uitarilor

Am uitat..Imi face bine..De parca m-am vindecat, dupa o lunga suferinta..Si m-am trezit asa, fara trecut..In locul din care am sa incep tot, iar..Aici..Intr-un spatiu din care va rasari un alt univers..Al meu..
Parca m-am trezit dintr-un somn etern..Parca m-am nascut iar..Ca sa observ cu mintea de acum..
Reperele s-au dizolvat..Poate ca asa s-ar fi intimplat, oricum..Cine stie? E o mare uniforma de nisip care a acoperit tot..Sevele constiintelor s-au redus..Au ramas scheletele fostelor fiinte..Si amintirea unor timpuri..
Am uitat..Ca si cind asa ar fi trebuit..Simt ca ma deshidratez accelerat..Mai vad lumile de dinainte..Mi se invirt toate, in minte, cu viteza..Ce va veni? Cit mai rezist? Cit am ramas?
E cald..Toate se evapora rapid..Parca ne acopera uitarile..In desert nu se mai fac piramide..Au ramas doar cele construite..Viitorul ne va uita mai usor..

No comments:

Post a Comment