Wednesday, January 8, 2014

Suflete

Tu te vezi intr-o reflexie, asa, pentru ca iti e aratata..dar daca e sa iti cauti omul tau, in care sa iti vezi constiinta, cum e? Ce om, cum, cine sa fie? Cine sa iti fie partener pentru infinit, de acum incolo? Greu de spus, nu? Pentru ca omul tau trebuie sa aiba anumite trasaturi, si calitati..Sa te inteleaga, asa cum tu ti-ai dori.. si sa iti fie alaturi intr-un fel, cum numai spiritul tau ar putea pricepe..Si sa te vada, asa cum esti, dincolo de tot, sa te insoteasca, si sustina, in tot ce esti, asa cum esti..Sa iti simta sufletul, si sa ii fie alaturi, asa..
Omul tau e reflexia ta..Asa cum viata ta e o varianta a vietii lui, privita oricum, din toate unghiurile.. Tu esti el, asa cum si el e tu, si voi, impreuna, sinteti o varianta de destine ce s-au intimplat sa se intilneasca..
Viata ta e o intilnire fericita cu viata lui..Si fericirea de a fi impreuna e sansa de a trai in acelasi suflet, o viata pe care o vezi ca o varianta a existentei..Ca ceva ce percepi altfel, si frumos, pentru ca e alaturi de o alta constiinta, ce te simte aproape, asa cum si tu o simti..
In luminile diminetii ne mai vedem cum aratam, asa cum sintem..Si ne privim asa de detasat, si ne simtim asa de bine..Pentru ca stim ca, dincolo de ochi, privirile ne vin, cumva, cu o caldura a unui suflet la care am visat atit de mult, si care am stiut, ca, venind, ne va fi influentat atit de mult sufletetele..Ale noastre, asa cum sint, acum..
Azi ne mai uitam la noi insine, si ne gindim la cum am fi fost daca am fi fost altfel..De fapt, cui sa-i mai pese?
PS Daca miine cineva iti va propune ca sa calatoresti cu el, asa, de placere, in Orient Express, impreuna, doar ca sa-i explici unele mistere ale vietii, ce ai spune? Cit de usor iti va fi sa ii dai un raspuns? Si care va fi, acela?

2 comments:

  1. :))) Ma crezi ca nu stiu, e cu CFR-ul, sau ceva..Am vazut niste interioare din Orient Express, de am ramas masca, un lux acolo, ceva..Cind eram prin liceu am facut o excursie cu vagonul de dormit pina la Sankt PEtersburg, a fost frumos de tot, dar cam mic patul:)) Pina la urma merita sa mergi cu trenul..

    ReplyDelete