Friday, January 31, 2014

Scenariu probabil

E tot iarna..Tot frig, tot zapada, vint, raceala, gheatza, furtuni reci, masina congelata..Mai e inca o luna din iarna asta..M-am saturat..Vreau sa fie cald si lumina, si verde..Sau albastru turcoaz mai degraba..
Nu mai sint sarbatori, nu mai e nimic..Decit frigul..Care sa ne faca sa ne simtim si mai singuri..
De fapt, daca ar fi sa-mi imaginez o lume ideala, pentru mine, oare cum ar arata? De fapt na, una mai frumoasa oricum, si cu oameni destepti si buni, care vor sa te ajute, si sa comunice cu tine..Bine, si cu peisaje SF, cu technologii, cu o munca mai relaxata si creativa, etc etc..Ma rog..Probabil ca nu imi face bine sa-mi imaginez asta, pentru ca imi dau seama ce diferenta uriasa e intre ce e, si ce ar putea fi..Si iar ma depresurizez..
Cite mizerii sint acceptate de societatea asta..Sigur, e un noroc ca nu am prins in viata asta un razboi mondial..Si ca nu ne-am nascut intr-o tara in care se moare de foame..Dar poate m-as fi putut naste intr-o tara democratico-prospera, si sa nu am nici o legatura cu monstrul numit comunism..Atunci cum ar fi fost? Sigur, scenariile posibile sint foarte multe..Deocamdata inca mai lucrez la adaptare..Si inca mai vad atitea lucruri care ma mira..

No comments:

Post a Comment