Wednesday, January 8, 2014

Simtul trecerilor

Sintem..Sintem ce am fost, ca sa devenim ce sintem, inca..Sintem fiinte ce se transforma continuu, in alte fiinte..Sintem ce putem deveni, asa cum sintem ce am fi putut deveni din momentul in care am constientizat asta..Sintem existente clare, perceptibile, si autentice, pentru ca, acum, sintem variantele cele mai bune ale fiintelor ce am putut fi..
Sintem..Oameni trecatori..Traiectorii posibile prin spatiile acceptate..Cu caracteristicile tuturor..Cu ochi, miini, si riduri de timp..Cu miscari anticipate, si trasaturi definite de curbe matematic definite..Cu tot ce avem ca dat al trecuturilor..
Timpul ne-a conformat, si noi am urmat pasii celorlalti..Si mergem inainte, iar, pe drumuri stiute..Ca sa vedem ce simtim cind facem asta..

No comments:

Post a Comment