Sunday, September 1, 2013

Vieti solubile

Cre'ca am trait in Pompeii de mai multe ori..Sau in Atlantida..Sau prin alte teritorii care s-au prabusit asa deodata..Cine stie..Pentru ca am multe deja-vu-uri..Plus cele care vor veni..In fine..
E o cadere de toamna probabil..Mi se intorc viziunile din celelalte toamne..Vad cum se prabusesc lumile verii, si, cum cresc, din ruine, altceva..Alte lumi, probabil; ale toamnei..
De ce oare anotimpurile se definesc temporal atit de exact? De ce acuma e fix toamna 100%? De ce nu e, sa zicem 15% toamna? Ca doar e totul la inceput, inca..Nu e ca si cum au inceput vinturile reci, si ploile..
Daca axa pamintului nu ar fi fost inclinata, oare cum ar fi aratat anotimpurile?
Traim pe o planeta norocoasa..Si noi sintem norocosi ca existam..Sintem rezultatul atitor evolutii..Atitor transformari..Daca ne-am fi nascut dinozauri, si am fi vazut cum asteroidul a lovit planeta, atunci? Sau daca am fi fost nedezirabili, oameni, in perioada deportarilor?
Azi avem un avantaj..Putem zbura..Sintem liberi..Dar societatea are printre fiinte aceleasi instincte..Nu e mai usor de trait..E doar altfel..Raul nu mai e concret si imediat..E volatil..

No comments:

Post a Comment