Monday, September 2, 2013

Categorii de oameni

De cind sint pe planeta asta am intilnit tot felul de lume..De toate culorile si capacitatile posibile..Bun..E firesc..E lume diversa, cu atitudini diverse, puncte de vedere diverse, etc..Oameni deschisi, sau mai timizi, introvertiti, extrovertiti, mai entuziasti, sau pesimisti de-a dreptul..Bun..
Dar exista o specie foarte-foarte prezenta peste tot..E individul ala de o agresivitate, mirlanie, si abjectie atit de rafinate, ca pare chiar ca un om, privit din exterior..Dar, cind incepe sa se manifeste, ooo, atunci iti trebuie protectie, pentru ca individul asta ataca, cu cele mai joase metode, orice, si pe oricine..Si e destul de imaginativ..Iar metodele lui si le-a perfectionat, in timp..E bine ancorat, protejat, si se aseaza singur pe cele mai bune pozitii de atac..Se ascunde bine, si construieste destul de dibaci tot felul de ambuscade..Sare direct pe tine si incepe sa traga fara ezitare..Loveste gindit, si cu o forta diavoleasca infinita bine elaborata, ca sa produca distrugeri maxime, si sa anihileze orice..E ca un fel de cyborg programat, performant, si super-perfectionat..
Nu as fi spus absolut nimic despre specia asta pentru ca e cu totul in afara intereselor, sa le zic asa, ale mele.. Nu am nici o treaba cu nimeni, si nu vreau sa interferez cu lume care gindeste altfel, pentru ca e o lume libera, si fiecare isi vede de viata lui..Si imi dau seama ca fiecare are alte preocupari, alte prioritati, alt sistem de valori, alte dileli proprii, alte trairi, impliniri, dureri, experiente, etc..Dar astia de care spun, ooo, ei sint altfel.. Ei trebuie sa distruga, ca sa isi justifice existenta..Asta e singura lor ratiune..Ei nu se supun legilor omenescului, pentru ca nu au cum..Pentru ca, parerea mea, si poate a multora, ei bine, ei vin direct din iad.. Si sint datori, prin natura lucrurilor, sa faca doar, si atita doar, colapsari, peste tot, pe unde trec..
Problema indivizilor astia nu e problema mea..Mi-e perfect paralel..Asta pina cind ma ataca direct..Si mi se intimpla tot timpul..
Bineinteles ca argumentele lor sint in paralel cu cele sociale..Ei sint destul de abili cit sa invoce chestii umane, general umane, eventual generoase si inalt-valorice (in perceptia proprie sau cea sociala) si, ascunsi dupa chestiile astea de luat mintea unor cretini, sau doar prosti, sa isi dezvolte niste atacuri de o violenta cosmica nene..Ei au o inteligenta de gang, e adevarat, dar au o intuitie atit de perversa ca pot sa construiasca metode de distrugere cum o minte de om normal nu ar putea, vreodata, sa conceapa..
Bun, in lumea asta traim..In lumea avansata..Si fiecare ne-am specializat pe ceva..Si am invatat, de nevoie, sa ne dezvoltam metode de autoaparare..Ca sa putem contracara atacurile venite dinafara..Dar ne aparam doar..Si nu vrem sa facem rau nimanui..In nici un caz..Dar, de aici, si pina la ce traim e cale lunga..Noi ne perfectionam fiinta, si vrem sa comunicam..Dar nu vrem sa fim raniti..Doar pentru ca sintem deschisi, si vrem sa ne comunicam profundul uman din noi..In nici un caz..Pentru ca simtim ce sintem..Si dorim, si stim asta, sa ne gasim parteneri autentici de comunicare..Oameni cu care sa ne inconjuram..Oameni adevarati..Pe care sa ne sprijinim..Oameni de incredere..

No comments:

Post a Comment