Friday, September 13, 2013

Duo

Pe scena si tu, si eu, ne-am jucat rolurile vietii..Am fost..Ne-am lasat purtati de scenarii si metode..Am fost ce a trebuit sa fim..Atunci..Asa a fost..Desi, stii, eu am fost o varianta de ce as fi putut fi, ca si tine..
Ma mai gindesc la noi..Si la toate viziunile..Care..Stii ca mi-am jucat un rol pe care nu prea l-am inteles..Si stiu ca si tu ai jucat rolul care nu iti apartinea..Ca o varianta a ce erai..Ca un fel de a exista, intre toate variantele in care ai fi putut, dar care nu ti se potriveau..Ca un tine insati, paralel, cu alte trairi, cu alt fel de a fi, si de a simti, ca un eu cu o existenta ce iti era atit de straina..
Stii, te cred, asa cum ma cred pe mine..Ca si cind am fi parteneri de dans pe o punte a unui vas ce merge spre nicaieri..

No comments:

Post a Comment