Friday, September 20, 2013

Biologie

Biologie..Ore facute in laborator, printre zeci de planse colorate, modele, si cabinete..
-Extemporal..Scrieti despre legea evolutiei a lui Darwin, si concluzii..
Ah..Iar lucrare..Darwin..Evolutii..Ce naiba sa scriu? Sa spun ce am vazut in documentarul "Cosmos" al dlui Sagan? Pare cam putin..Ar trebui sa dezvolt teorii din manual..Cum ca cel mai bine adaptat supravietuieste..O fi deajuns? Nu prea cred..In manual se descriu tot felul de variante, si cazuri..Si se mai baga si povesti cu ADNuri, cu schimbari ale genelor in decursul timpului..Cu modificari, cu adaptari, cu supravieturi ale unor fiinte in detrimentul altora..
Sint in ceata..Nu stiu ce sa scriu..Ma fac ca sint concentrat, si ma uit imprejur..Toti se benocleaza la foaia lor de hirtie..Dl profesor se uita in podea..Stiu ca ne vede pe toti, chiar daca nu ne priveste direct..Ne simte..La orele dumnealui n-a copiat nimeni..Asa se zice..
Mi-a placut biologia..Am simtit-o ca o stiinta care cerceta ceva profund si autentic..Viata..Fiintele..Evolutia si transformarea lor, in timp..Am simtit cum s-au luptat unele cu altele, cum s-au mincat intre ele, doar ca sa supravietuiasca..Am simtit toate ca pe un reflex..Ca si cum acum noi, in realitate, ne mincam intre noi ca sa traim, si sa ne continuam ce avem de continuat..Asa cum a prezis domnul Darwin..
-Stiloul jos..Stringem lucrarile..
M-am simtit frustrat ca nu am putut sa zic tot ce simteam despre mine, despre ceilalti, despre o  societate in care supravietuiam..Dar am fost fericit ca am putut spune multe altele..
Nu am avut note mari la biologie..Dar mi-a placut ca am putut intelege cine sint eu, in societatea celorlalti..

No comments:

Post a Comment